Techie Bengaluru'daki çukurları değerlendirmek ve derecelendirmek için bir uygulama geliştirmek istiyor, internet “hadi yapalım” diyor

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Yorumlar kısmı esprili açıklamalar ve esprili önerilerle doluydu.


Çukurlar Hindistan yollarında sıkça görülen bir görüntüdür ve özellikle muson mevsiminde bunların sayısı ve boyutları artar ve bu durum vatandaşlar için pek çok soruna neden olur. Bengaluru'da da çukur sorunu sakinleri, işe gidip gelenleri ve şehrin altyapısını etkileyen, devam eden bir sorundur. Bengaluru'daki meşhur çukur sorununu ele alan bir kurucu ortak, kullanıcıların yoldaki kraterleri derecelendirmesine ve derecelendirmesine olanak tanıyan bir uygulama geliştirme yönündeki komik iş fikrini paylaştı. Bir gider yönetimi yazılımı olan Fyle'ın kurucu ortağı ve CTO'su Sivaramakrishnan Narayanan, bir tweet'te düşüncelerini paylaştı ve benzer düşünen insanları bu girişimde işbirliği yapmaya davet etti.

“Bengaluru'daki çukurları derecelendirmemize ve derecelendirmemize yardımcı olacak bir uygulama geliştirmeyi planlıyoruz” Yakın zamanda 7 yıldızlı bir çukur gördüm ve hak ettiği takdiri göremediği için üzüldüm. “Kim var?” diye yazdı

Buradaki yazıya bakın:

Bengaluru'daki çukurları derecelendirmemize ve derecelendirmemize yardımcı olacak bir uygulama geliştirmeyi planlıyoruz. Geçenlerde 7 yıldızlı bir çukur gördüm ve hak ettiği değeri göremediği için üzüldüm.

Kim var orada?

— Siva Narayanan (@K2_181) 21 Ekim 2024
Bay Sivaramakrishnan'ın tweet'i pek çok kişinin ilgisini çekti ve yorum bölümü esprili açıklamalar ve esprili önerilerle doluydu.

Bir kullanıcı “Bu aslında harika bir fikir” diye yazdı. Bir başkası şu yorumu yaptı: “Yollar mahalledeki çukurlara göre derecelendirilmeli. En çok ve en kötü çukurlara sahip yollar en üstte, en iyi yollar ise en altta sıralanıyor.”

Üçüncüsü şunları söyledi: “Vay canına…!!! Ayrıca “Ayın Çukuru” özelliğini ekleyip yıldız derecelendirmesini çukurun “Lastik Hasarı Yeteneğine” bağlayabilir miyiz?

''İlginç bir sistem tasarımı problemi. Çukurları boyutlarına göre derecelendirmek ister misiniz? Derinlik? Genişlik? Yolcuyu etkiler mi? Belki coğrafi konuma göre etiketleme ekleyebilirsiniz. Dördüncüsü, “Bu, Build for India'nın ölçeğinin başka bir örneği olabilir” dedi. Bir diğeri şunu ekledi: “Bu gerçekten alışılmışın dışında bir fikir.” “Daha önce önerilen tüm özelliklerle ilgili olmalı.”

Hatta bir kullanıcı uygulamanın nasıl görünebileceğine dair bir örnek paylaşırken, bir diğeri ise uygulamaya “Potluru” adını önerdi.

Bir çukuru kaplayın ve sosyal medyada yayınlayın (GPS kamerası gibi bir şey) damga uygulaması pic.twitter.com/MOmDayjTTf

– Nishanth T (@tnishanthr) 21 Ekim 2024
Daha önce Kiran Mazumdar-Shaw ve Mohandas Pai gibi önde gelen iş dünyası liderleri Bengaluru'daki çukurlar ve yolların durumuyla ilgili memnuniyetsizliklerini dile getirmişti. Ağustos ayında Bayan Mazumdar-Shaw, Bengaluru'nun çökmekte olan altyapısından duyduğu üzüntüyü dile getirerek, ana yolların durumunu “sinir bozucu derecede utanç verici” olarak tanımladı. Yorumları, özellikle yoğun saatlerde çukurları ve trafik sıkışıklığıyla ünlü Sarjapur Yolu'nun kasvetli durumunu gösteren bir Haberya yanıt olarak geldi.

Pazartesi günü ekonomist Mohandas Pai, Karnataka hükümetini Bengaluru'daki Dış Çevre Yolu'nun (ORR) kötü durumu nedeniyle eleştirdi ve bölgedeki çok uluslu şirketlerin sinir bozucu olduğunu öne sürdü.

Aşırı yağış, yetersiz yol bakımı, zayıf drenaj altyapısı, standartların altında inşaat malzemeleri ve araç trafiğindeki artış da dahil olmak üzere Bengaluru'daki çukur sorununa katkıda bulunan çeşitli faktörler dikkat çekicidir. Geçen ay, Karnataka Başbakan Yardımcısı DK Shivakumar'ın direktifinin ardından Bengaluru şehir yetkililerine şehrin çukurlarını doldurmaları için 15 günlük bir süre verildi.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst