Ryanair'in uçuşta bacak mesafesi konusunda şikayette bulunan yolculara verdiği küstah yanıt internette viral oldu

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Havayolu ve müşteri değişimi X'te 5,8 milyon görüntüleme aldı.


Avrupalı bütçeye uygun havayolu Ryanair, şikayetlere verdiği acımasız yanıtla tanınıyor. Yakın zamanda bir X kullanıcısı, Ryanair ile uçma deneyimini paylaştı ve ayaklarının ön koltuğa değmesi nedeniyle “yeterli bacak mesafesi olmadığından” şikayet etti.

The Last King isimli X kullanıcısı şunu yazdı: “Ryanair, bir dahaki sefere kendi bacak mesafemle geleceğim.”

Ryanair her zaman olduğu gibi komik bir yanıtla araya girdi. Havayolu, “Bir dahaki sefere kendi uçağınızla gelin” diye yazdı.

Buradaki yazıya bakın:

@Ryanair Bir dahaki sefere kendi bacak mesafemle geleceğim. pic.twitter.com/aSBIZb9uJY

👑
Son Kral
👑
(@LordMakenzi) 7 Mayıs 2024
Havayolu ve müşteri değişimi X'te 5,8 milyon görüntüleme aldı.

Bu arada havayolu, 2024 Met Gala temasına mizahi bir yanıt verdi. Ryanair bunu medya kuruluşu Pop Crave'in moda etkinliğiyle ilgili gönderisine yanıt olarak yazdı. Şöyle yazdılar: “2024 Met Gala'ya sadece üç hafta kaldı – bu yılın kıyafet kuralı 'Zamanın Bahçesi'. Pembe rujlu dudaklar. “Öldürmek için doğdum, uçmaya zorlandım” dediler.

Daha önce, Ryanair ile Avrupa'ya seyahat eden bir kadın, pencere kenarı olduğunu düşündüğü koltuk için fazladan para ödemişti. Ama ne yazık ki koltuğunun penceresi yoktu.

Öfkeli yolcu, uçakta kendisine verilen koltuğun fotoğrafını Twitter'da paylaştı. Yolcu Martaverse fotoğrafla birlikte şunu yazdı: “Cidden @Ryanair pencere koltuğunun parasını ödedim.”

Havayolu daha sonra yolcuya aynı görüntüyle yanıt verdi ancak acil durum kapısındaki küçük yuvarlak cam açıklığı çerçeveleyerek yolcuya aslında bir pencere koltuğu teklif ettiklerini haklı çıkardı.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst