Kadın, Zomato teslimat görevlisinin ofis personeline kötü davrandığını ve siparişin alınmasında 10 dakikadan fazla geciktiğini iddia etti

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Birkaç kullanıcı Zomato'nun müşterileri cezalandırması gerektiğini öne sürdü


Radhika Bajaj adlı bir X kullanıcısı, Zomato teslimatçısının siparişin alınmasında 10 dakika gecikmenin ardından ofis personelini azarladığını iddia etti. Deneyimini X'te paylaştı ve gönderisinde yemek dağıtım platformunu etiketledi. Bayan Bajaj'a göre, siparişini takip etti ve birisinin onu alması için gerekli düzenlemeleri yaptı, ancak teslimat görevlisi beklenenden daha erken geldi.

“Siparişin alınmasındaki 10 dakikalık gecikme nedeniyle Zomato'daki bu teslimat görevlisi, siparişi alan ofis personelime kötü davranmaya başladı. Zomato ve CEO'su Deepinder Goyal'in resmi hesaplarını etiketleyen 10.000'den fazla takipçisi olan Bayan Bajaj, “Zomato, neden teslimat personelinizin davranışlarını iyileştirmeye odaklanmıyorsunuz?” diye yazdı.

Yanıt olarak Zomato'nun müşteri hizmetleri ekibi, teslimat ortağının saygısız davranışı nedeniyle özür diledi. “Bu kabul edilemez ve buna karşı ciddi önlemler almaya kararlıyız. Konuyu araştırdığımızdan ve bir güncellemeyle en kısa zamanda size geri döneceğimizden emin olabilirsiniz” dediler.

Siparişin alınmasındaki 10 dakikalık gecikme nedeniyle bu Zomato teslimatçısı, siparişi almaya giden ofisimin personeline kötü davranmaya başladı. Zomato, neden teslimatçıların davranışlarını iyileştirmeye odaklanmıyorsun?@zomato@zomatocare@deepigoyal

— Radhika Bajaj (@radhika_bajaj) 20 Ekim 2024
Ancak pek çok sosyal medya kullanıcısı, teslimatçının on dakika beklemek zorunda kalması fikrinden pek memnun değildi. Teslimatların zamana duyarlı olduğunu ve gecikmelerin teslimat görevlisinin birden fazla siparişi yönetme becerisini etkileyebileceğini belirttiler.

“Ama 10 dakika çok fazla… Sadece 30 dolar için 10 dakika daha bekleyemez, özellikle de bu miktardaki siparişi alıp size getirmek için zaten 40 dakikadan fazla zaman harcadığını düşünürsek. Eğer onun yapmasını istiyorsanız.” Bir X kullanıcısı, “10 dakika daha bekle ve sonra ona iyi bir bahşiş ver” yorumunu yaptı. Buna tepki gösteren Bayan Bajaj konuyu şöyle açıkladı: “Erken geldi ve siparişi Zomato'nun verdiği saatte alacak birini ayarlamıştık. Erken geldi ve hemen başka bir kişiyi organize etmek zorunda kaldık.”

Diğer birçok kullanıcı, Zomato'nun, siparişlerini teslimatçılardan almak için fazladan zaman harcayan müşterileri cezalandıracak bir özellik uygulamasını önerdi.

“Müşteriye siparişi alması için 5 dakika verin. Eğer 5 dakika içinde siparişi almaya gelmediyse, teslimat ortağının mağdur olmaması için tutarı kendisinden tahsil etmeye başlayın. Teslimat ortağının yaptığı her ne ise yanlış ama nedeni yanlış.” “Bu biliniyor. Hak ediyorum,” başka bir kullanıcı X'e yorum yaptı.

“Bazı insanlar dürüst/dakik değil ve diğerlerini bekliyor çünkü teslimatçının zamanının buna değmediğini düşünüyorlar! Üçüncü kullanıcı, Zomato'nun bu tür kişilerin iki dakika bekledikten sonra Ola/Uber gibi masraflarını karşılaması gerektiğini yazdı.

Başka bir kullanıcı şunları ekledi: “Ödenecek bir bedel varsa, tüm bu insanlar zamanında gelecektir! Çok az hareket alanı olan teslimatçı her siparişte 10 dakika kaybederse, geçimini sağlamak için gerekli siparişleri bir gün içinde yerine getiremeyebilir!”

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst