Haydarabad yerel tren yolcularının çevrimiçi bilet sistemi konusundaki hayal kırıklığı tartışmaya yol açtı

Bilgin

Global Mod
Global Mod
X kullanıcısı Rezervasyonsuz Biletleme Sistemi uygulamasıyla ilgili deneyimini paylaştı.


UTS (Rezervasyonsuz Biletleme Sistemi) uygulaması Mumbai, Haydarabad ve diğer şehirlerdeki yerel ulaşım yolcuları için önemli bir araç haline geldi. Ancak insanların internetten tren bileti rezervasyonu yaparken karşılaştıkları pek çok zorluk da var. Yakın zamanda şikayetçi, Haydarabad, Telangana'daki Lingampalli ve Bharat Nagar istasyonları arasındaki MMTS otobüs güzergahı için rezervasyonsuz bilet rezervasyonu yapmaya çalıştığını gösteren uygulamanın ekran görüntüsünü paylaştı. Gönderisi, uygulamanın onu hayal kırıklığına uğratan önemli bir sınırlamasına dikkat çekti.

“Uzun mesafe trenim geldi ve yandaki platformda kalkmayı bekleyen yerel bir tren var. Uçağa binemedim çünkü o uygulamayı kullanarak bilet rezervasyonu yapamadığım için QR kodunu taramak için dışarı çıkmam gerekiyordu.” “Bu, klima odalarında oturan babusların işlerin nasıl yürüdüğünü bilmek istememesi durumunda oluyor. ” diye yazdı Bay Venkat, UTS uygulamasının ekran görüntüsünü paylaşırken bilet rezervasyonu yaparken yaşadığı zorlukları gösterdi.

Aşağıya bir göz atın:

Uzun mesafe trenim geldi ve yerel bir tren yandaki platformda kalkmayı bekliyor. Oraya giremedim çünkü QR kodunu taramak için dışarı çıkmam gerekiyordu çünkü uygulama bilet rezervasyonu yapmama izin vermiyordu.
Babüs klima odalarında oturunca böyle oluyor… pic.twitter.com/pme5UbVymT

– Venkat
🐶
(@snakeyesV1) 19 Mart 2024
Gönderi 19 Mart'ta paylaşıldı ve o zamandan beri 266.000'den fazla görüntüleme aldı. Yorumlar bölümünde kullanıcılar karışık tepki gösterdi. Bazı kullanıcılar kısıtlamanın sistemin kötüye kullanılmasını önlemek amacıyla getirildiğine dikkat çekerken, bazıları da bilet rezervasyonu yaparken aynı sorunla karşılaştıklarını söyledi.

“Mesafe fonksiyonu kötüye kullanımın önlenmesine hizmet ediyor. Aksi takdirde, biletsiz seyahat edenlerin çoğu, yaklaşan bir TC'yi gördüklerinde cep telefonlarını çıkarıp trene bindikten hemen sonra bile bilet rezervasyonu yapıyorlardı” diye yazdı bir kullanıcı.

Ayrıca okuyun | Çinli adam, evlenmeleri halinde gelecekteki 'masraf listesini' sunan karısını reddetti

“Platformda rezervasyon yapmanıza izin vermiyorlar çünkü bileti olmayan her yolcu çekle rezervasyon yaptırıyor. Bir platformda bulunup bilet ayırtamazsınız” dedi bir başkası. Üçüncüsü, “Bunun nedeni, yolcuların yan kompartımanda bilet kontrolörünü gördükten sonra bilet almasını istememeleridir” yorumunu yaptı.

Ancak dördüncü bir kullanıcı şunları söyledi: “Ben de aynı durumlarla karşılaşıyorum. İşe yaramaz uygulama!”

“UTS'nin bilet satın alırken neden GPS'i bir faktör olarak gördüğünü bilmiyorum. Ancak yine de doğru konumu belirleyemiyor. UTS'nin değiştirilmesi gerekiyor” dedi bir başkası. “UTS uygulaması ihtiyacınız olduğunda kullanışsız oluyor, ör. Örneğin, gece indiğinizde gişe kapalı olduğundan yerel tren biletleri gişede bulunmuyorsa. Bir kullanıcı, uygulamanın GPS doğruluğu (5 m/4 m/2 m) istasyondan bilet satın almanıza izin vermediğini söyledi.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst