Gönderi toplamda 626.000'den fazla kez görüntülendi.
Bengaluru trafiği ve saatlerce süren trafik sıkışıklığıyla ünlüdür. Bilişim şehri, 2023'te dünyanın trafik sıkışıklığının en yoğun olduğu ilk on şehir arasında yer alan iki Hindistan şehri arasında yer aldı. Aynı yıl dünyanın en kalabalık ikinci şehri seçildi. Hızlı kentleşme, kötü planlama ve sınırlı toplu taşıma, şehir sokaklarının her gün yoğun saatlerde kalabalık olmasının nedenlerinden sadece birkaçı. Bunu göz önünde bulundurarak Google Haritalar, BT şehirlerinde bazen A noktasından B noktasına yürümenin araba kullanmaktan daha hızlı olduğunu doğruladı.
Açık Görsele göre iki nokta arasında araç kullanan bir kişi 44 dakika sürerken, yürümek ise 42 dakikada biraz daha hızlı olacak. Bay Singh fotoğrafı paylaştı ve şöyle yazdı: “Bu yalnızca Bangalore'da olur.”
Aşağıya bir göz atın:
Bir kullanıcı, “Dünyanın birçok büyük şehrinde aynı hikaye var” diye yazdı. Bir diğeri, “Mumbai ve Delhi'de yoğun saatlerde de durum aynı” dedi.
“Eğer zaman sizin için bu kadar önemliyse KR Puram'ın Garudacharpalya'nın üçüncü metro istasyonu olduğunu söyleyeyim. Bir dahaki sefere deneyebilirsiniz,” diye önerdi üçüncü bir kullanıcı.
Bir kullanıcı Bengaluru'yu “Hindistan'ın ulaşım başkenti” olarak tanımladı. Başka bir kullanıcı, “Başkalarını suçlamayı bırakın ve bunun yerine sizi oraya 13 dakikada ulaştıracak toplu taşıma araçlarını kullanın” yorumunu yaptı.
“Yürümeyi araçla karşılaştırdığınızda toplu taşımayla yolculuğun sadece 13 dakika sürdüğünü unutuyorsunuz. Toplu taşımanın trafiğe doğru çözüm olduğunu çoğu zaman unutuyoruz” diye ekledi.
Ayrıca okuyun | Bengalurulu kadın Uber'e ayda 16.000 Rs'den fazla harcıyor: 'Kiramın yarısından fazlası'
Bengaluru'daki trafikten bahsederken, bu hafta başında bir girişimci, sakinlerin günlük trafik sıkışıklığıyla başa çıkmasına yardımcı olmak için Çin'den gelen bir fikri benimsemeyi önerdi. Açık Makale, Pekin'de sizi trafik sıkışıklığından kurtarması için birine 60 dolar ödeyebileceğinizi açıklıyor. Makalede, “Sizi bir motosikletle alıyorlar ve başka biri arabanızı gideceğiniz yere götürüyor” diyordu.
Bay Chopra ekran görüntüsünü paylaştı ve şöyle yazdı: “Bangalore'un kurucusu, bu SaaS fikrinden vazgeç ve onun yerine bunu inşa et.” Gönderisi sosyal medya kullanıcılarından karışık tepkiler aldı.
Daha fazla güncel haber için buraya tıklayın
Bengaluru trafiği ve saatlerce süren trafik sıkışıklığıyla ünlüdür. Bilişim şehri, 2023'te dünyanın trafik sıkışıklığının en yoğun olduğu ilk on şehir arasında yer alan iki Hindistan şehri arasında yer aldı. Aynı yıl dünyanın en kalabalık ikinci şehri seçildi. Hızlı kentleşme, kötü planlama ve sınırlı toplu taşıma, şehir sokaklarının her gün yoğun saatlerde kalabalık olmasının nedenlerinden sadece birkaçı. Bunu göz önünde bulundurarak Google Haritalar, BT şehirlerinde bazen A noktasından B noktasına yürümenin araba kullanmaktan daha hızlı olduğunu doğruladı.
Açık Görsele göre iki nokta arasında araç kullanan bir kişi 44 dakika sürerken, yürümek ise 42 dakikada biraz daha hızlı olacak. Bay Singh fotoğrafı paylaştı ve şöyle yazdı: “Bu yalnızca Bangalore'da olur.”
Aşağıya bir göz atın:
Gönderi paylaşıldığından bu yana 626.000'den fazla görüntüleme ve 14.000'den fazla beğeni aldı. Yorumlar bölümünde, bazı kullanıcılar Bengaluru'daki trafiğin yorucu olduğunu kabul ederken, diğerleri Bay Singh'in “sadece Bengaluru'da” olduğu yönündeki açıklamasına katılmadı.
Bir kullanıcı, “Dünyanın birçok büyük şehrinde aynı hikaye var” diye yazdı. Bir diğeri, “Mumbai ve Delhi'de yoğun saatlerde de durum aynı” dedi.
“Eğer zaman sizin için bu kadar önemliyse KR Puram'ın Garudacharpalya'nın üçüncü metro istasyonu olduğunu söyleyeyim. Bir dahaki sefere deneyebilirsiniz,” diye önerdi üçüncü bir kullanıcı.
Bir kullanıcı Bengaluru'yu “Hindistan'ın ulaşım başkenti” olarak tanımladı. Başka bir kullanıcı, “Başkalarını suçlamayı bırakın ve bunun yerine sizi oraya 13 dakikada ulaştıracak toplu taşıma araçlarını kullanın” yorumunu yaptı.
“Yürümeyi araçla karşılaştırdığınızda toplu taşımayla yolculuğun sadece 13 dakika sürdüğünü unutuyorsunuz. Toplu taşımanın trafiğe doğru çözüm olduğunu çoğu zaman unutuyoruz” diye ekledi.
Ayrıca okuyun | Bengalurulu kadın Uber'e ayda 16.000 Rs'den fazla harcıyor: 'Kiramın yarısından fazlası'
Bengaluru'daki trafikten bahsederken, bu hafta başında bir girişimci, sakinlerin günlük trafik sıkışıklığıyla başa çıkmasına yardımcı olmak için Çin'den gelen bir fikri benimsemeyi önerdi. Açık Makale, Pekin'de sizi trafik sıkışıklığından kurtarması için birine 60 dolar ödeyebileceğinizi açıklıyor. Makalede, “Sizi bir motosikletle alıyorlar ve başka biri arabanızı gideceğiniz yere götürüyor” diyordu.
Bay Chopra ekran görüntüsünü paylaştı ve şöyle yazdı: “Bangalore'un kurucusu, bu SaaS fikrinden vazgeç ve onun yerine bunu inşa et.” Gönderisi sosyal medya kullanıcılarından karışık tepkiler aldı.
Daha fazla güncel haber için buraya tıklayın