Video, X'te 300.000'den fazla görüntüleme topladı.
Delhi Polisi, karayolu güvenliği bilinçlendirme kampanyaları için yaratıcı iletişim stratejilerinin kullanılmasında öncü olmuştur. Büyüleyici görseller ve stratejik olarak hazırlanmış mesajların kullanılmasıyla, yaklaşımlarının halkın trafik kuralları konusundaki anlayışını iyileştirdiği kanıtlanmıştır. Bu yenilikçi strateji, güncel olaylara ve popüler kültür olgularına yapılan güncel referansları birleştirerek daha ilgi çekici ve etkili bir öğrenme ortamını teşvik eder.
Bunun güncel bir örneği, bakanlığın Prime Video'daki popüler web dizisi Panchayat'tan ilham alan sosyal medya girişimidir. Bu kampanya, alkollü araç kullanmanın tehlikeleri hakkında eleştirel bir mesaj iletmek için somut bir kültürel referans noktasını etkili bir şekilde kullandı ve bakanlığın kamu güvenliğini artırmak için yenilikçi iletişim taktikleri kullanma konusundaki kararlılığını gösterdi.
Viral bir gönderide Delhi Polisi, Phulera Köyü Panchayat Sekreteri Abhishek Tripathi'yi anıyor. Delhi Polisi, bu gönderiyi, sekreterin, Fakoli Bazar'a yaptığı bir ziyaret sırasında amaçlanan sürücünün sarhoş bulunması üzerine, övgüye değer bir hareketle üç tekerlekli bisikleti kullanma girişiminde bulunduğu web dizisinden bir kliple paylaştı. Delhi Polisi, “Aferin Bakan Ji. Çok iyi yapılmış.”
Buradaki yazıya bakın:
Daha önce, Oscar töreninde Delhi Polisi, motosiklet sürerken kask takmanın önemini esprili bir dille vurgulamıştı.
“Kask artık kullanılamıyor ama hikaye sıkıcı [What story did you make up to not wear a helmet]Delhi Polisi, Instagram'da yaratıcı bir fikir paylaşarak “Yorumlarda bize bildirin” diye yazdı.
Daha fazla güncel haber için buraya tıklayın
Delhi Polisi, karayolu güvenliği bilinçlendirme kampanyaları için yaratıcı iletişim stratejilerinin kullanılmasında öncü olmuştur. Büyüleyici görseller ve stratejik olarak hazırlanmış mesajların kullanılmasıyla, yaklaşımlarının halkın trafik kuralları konusundaki anlayışını iyileştirdiği kanıtlanmıştır. Bu yenilikçi strateji, güncel olaylara ve popüler kültür olgularına yapılan güncel referansları birleştirerek daha ilgi çekici ve etkili bir öğrenme ortamını teşvik eder.
Bunun güncel bir örneği, bakanlığın Prime Video'daki popüler web dizisi Panchayat'tan ilham alan sosyal medya girişimidir. Bu kampanya, alkollü araç kullanmanın tehlikeleri hakkında eleştirel bir mesaj iletmek için somut bir kültürel referans noktasını etkili bir şekilde kullandı ve bakanlığın kamu güvenliğini artırmak için yenilikçi iletişim taktikleri kullanma konusundaki kararlılığını gösterdi.
Viral bir gönderide Delhi Polisi, Phulera Köyü Panchayat Sekreteri Abhishek Tripathi'yi anıyor. Delhi Polisi, bu gönderiyi, sekreterin, Fakoli Bazar'a yaptığı bir ziyaret sırasında amaçlanan sürücünün sarhoş bulunması üzerine, övgüye değer bir hareketle üç tekerlekli bisikleti kullanma girişiminde bulunduğu web dizisinden bir kliple paylaştı. Delhi Polisi, “Aferin Bakan Ji. Çok iyi yapılmış.”
Buradaki yazıya bakın:
X'teki Haber yayınlandığından bu yana 300.000'den fazla görüntüleme aldı ve İnternet kullanıcılarından çok sayıda yorum aldı. Netizenler, yol güvenliği ve alkollü araç kullanmanın tehlikeleri hakkında önemli bir mesaj iletmek için popüler programlardan alıntıları akıllıca kullandığı için Delhi Polisini övdü.Harika! Daha fazlasını öğrenin…Artık mevcut değil#İçki içmek ve araba kullanmak@PrimeVideoIN#PanchayatSezon3pic.twitter.com/1WCsoNnfAn
— Delhi Polisi (@DelhiPolice) 29 Mayıs 2024
Daha önce, Oscar töreninde Delhi Polisi, motosiklet sürerken kask takmanın önemini esprili bir dille vurgulamıştı.
“Kask artık kullanılamıyor ama hikaye sıkıcı [What story did you make up to not wear a helmet]Delhi Polisi, Instagram'da yaratıcı bir fikir paylaşarak “Yorumlarda bize bildirin” diye yazdı.
Daha fazla güncel haber için buraya tıklayın