Adam, bir şehir şirketinin genel müdürünün 40.000 rupi değerindeki televizyonunu kırdığını söyledi.

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Kullanıcı ayrıca bozuk televizyonun resmini de paylaştı.


Geçenlerde bir adam aldı. Şirket müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğinde yalnızca 10.000 rupi iade edeceklerini söylediler. Divyanshu Dembi platformda şunları yazdı: “Merhaba @urbancompany_UC, arkadaşım @akashjaini yakın zamanda hizmetlerinizi kullandı. Adamınız 40K INR değerindeki televizyonunu tamir edilemeyecek şekilde kırdı. Şimdi bize sadece 10.000'i iade edebileceğinizi söylüyorsunuz. Bu aptalca bir şaka mı?” Masrafın tamamını karşılasan iyi olur.”

Merhaba @urbancompany_UC Arkadaşım @akashjaini yakın zamanda hizmetlerinizi kullanmıştı. Adamınız 40.000 INR değerindeki televizyonunu tamir edilemeyecek şekilde kırdı.

Şimdi bize sadece 10.000'i iade edebileceğinizi söylüyorsunuz. Bu aptalca bir şaka mı? Tüm masrafları karşılamak en iyisidir.

Ekran görüntülerini ekleyin. pic.twitter.com/VmpDKrncTM

— Divyanshu Dembi (@DembiDivyanshu) 29 Aralık 2023
Ayrıca bozuk televizyonun iki fotoğrafını da paylaştı. Başka bir gönderide Bay Dembi, Akash Jaini'nin Urban Company müşteri hizmetleriyle yaptığı sohbetin ekran görüntülerini paylaştı. “Akash’ın @urbancompany_UC @UC_Assist ile yaptığı sohbetin ekran görüntüsü. Bu, birinci sınıf bir müşteriye davranmanın tamamen profesyonellikten uzak ve dürüst olmayan bir yoludur. Lütfen evinizi düzene sokun ve tutarın tamamını iade edin” diye yazdı 29 Aralık 2023’te.

Şirket bu konuda bir açıklama yaptı. “Urban Company'de hizmet sunarken müşteri memnuniyeti bizim için temel dayanaktır. Ve her gün yüksek kaliteli, keyifli hizmet deneyimleri sunmak için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Yaptığımız incelemede olayın kurulumdan sonra meydana geldiğini tespit ettiğimizde, “Müşteriyle temas halindeyiz ve iyi niyet göstergesi olarak TV'yi ücretsiz tamir ediyoruz” denildi.

Ayrıca Bay Jaini de durumla ilgili güncellemeleri paylaştı. Hesap yöneticisinin söylediği gibi şirketin “belirli politikalar” nedeniyle 10.000 Rs'den fazlasını ödemeye istekli olmadığını da sözlerine ekledi. “Yepyeni 55 inçlik QLED TV'yi yok etme suçunu kabul etmelerine rağmen gülünç bir muamele. Onarım masraflarının yüzde 25'inden fazlasını karşılamamakta ısrar ettiler” diye yazdı platformda. Bay Jaini, şirketten meblağın tamamını tazmin etmesini istediğini iddia etti.

30 Aralık'ta müşteri, Urban Company'nin kendisine toplam 20.000 Rupi yardım teklif ettiğini söyledi. Şöyle açıkladı: “@UC_Assist aradı ve 20.000 teklif etti, bu da onların sözleşmeden doğan 10.000 sınırına bağlı olmadıkları anlamına geliyor. Tam tazminat konusunda ısrar etmeyi reddettim. Daha sonra servis teknisyenini aradılar ve aniden onun herhangi bir hasardan sorumlu olmadığı sonucuna vardılar.” Başka bir gönderide şunları söyledi: “Elimde arama kayıtları var, üç gün sonra geri döndüler ve servisin bunu açıkladığını söylediler. Profesyonel yalan söylemez, bunu yapmak için en fazla motivasyona sahip olmasına ve bende onun bunu yaparken çekilmiş bir fotoğrafı olmasına rağmen.” TV'de zararı yaptıktan sonra.

Elimde üç gün sonra geri dönen ve servis uzmanının yalan söylemeyeceğini açıklayan çağrı kayıtları var, buna rağmen bunu yapmak için en büyük motivasyona sahip olduğu açık ve bende onun hasara neden olduktan sonra televizyonu eline alırken çekilmiş bir fotoğrafı var. pic.twitter.com/OsN8PVEAbq

— Akash Jaini (@akashjaini) 30 Aralık 2023
“Şirketin resmi duruşunu değiştirmedeki kesinlikle saçma davranışları” nedeniyle internetteki diğer kişileri şirketi boykot etmeye çağırdı. Bay Jaini ayrıca Urban Company'nin LinkedIn profilini doğruladığını iddia etti. Şöyle devam etti: “Görünüşe göre yaptıkları tek soruşturma kişisel olarak benimle ilgili ve tazminat sorumluluğu değil, çünkü zaten benim yalancı olduğuma ve teknisyenin sorumlu olmadığına karar verdiler.”

Paylaşımı paylaşıldığından beri netizenlerden çok sayıda tepki aldı.

Bir kullanıcı, “Dava açmak biraz zaman alabilir ancak @UC_Assist gibi bir şirketin profesyonellikten uzak olmanın tadına varması gerekir” dedi.

“Neredeyse aynı şey bizim başımıza da geldi. Co. teknisyeni Panasonic split klimamıza zarar verdi. Başlangıçta hatayı kabul edip 10.000 teklif eden firma, biz reddettik ve tüketici mahkemesine gittik. Co. yerel teknisyenlerin iki katından fazla ücret alıyor, ancak hizmetler bundan daha kötü,” yorumunu yaptı bir kişi.

Bir diğeri şöyle yazdı: “Yazıklar olsun #Urbancompany. Müşterileri aptal yerine koyuyorsunuz. Eskiden çeşitli hizmetlerinden yararlanırdım ancak son zamanlarda hizmetlerinin kötüleştiğini gördüm. Artık buna tamamen son vereceğim…”

Bir kullanıcı, “Dostum, bu çok korkutucu, bundan sonra şehir şirketlerinin hizmetlerini kullanmayacağım” diye yazdı.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst