Zomato CEO'su Deepinder Goyal, vejetaryen yemek siparişi karşılığında alınan ek ücret nedeniyle kamuoyu önünde özür diledi. Bir LinkedIn kullanıcısı vejetaryen teslimat için daha fazla para ödemek zorunda kaldığından şikayet ettikten sonra bu sorun gün ışığına çıktı. Goyal sorunu hemen kabul etti ve ek ücretlerin derhal kaldırılacağına söz verdi.
Route To Market'in e-ticaretten sorumlu başkan yardımcısı Rohit Ranjan'ın, bu sorundan ilk olarak bir LinkedIn gönderisinde bahseden gönderisine yanıt veriyordu.
“Bugün Hindistan'da vejetaryen olmak bir lanet gibi geliyor. Zomato'nun sebze filosu için 'ekstra ücret' getiren son ustalığı bizi resmi olarak premium bir abonelik planı haline getirdi. O halde sevgili otçullar, hazırlanın! “Yeşil ve sağlıklı”dan “yeşil ve pahalı”ya geçtik. Sebzelerin artık lüks bir vergi olduğunu bir kez daha kanıtladığın için Zomato'ya teşekkür ederim” diye yazdı Bay Ranjan.
Gönderi, hemen özür dileyen Zomato CEO'su Deepinder Goyal'in dikkatini çekti.
“Bu bizim açımızdan kesinlikle aptalca. Bunun için çok üzgünüm. Bu iddia bugün bizzat ortadan kaldırılıyor. Zomato CEO'su, “Böyle bir şeyin bir daha yaşanmaması için ekip olarak düzeltilmesi gereken şeyleri de düzelteceğiz” diye yazdı.
Rohit Ranjan anında yanıt aldı ve şöyle yanıtladı: “İçeri girip bizi kurtardığınız için tekrar teşekkür ederiz! Bu yolculukta beni gerçekten şaşırtan şey, bu fikri fikir aşamasından uygulamaya başarıyla taşıyarak üst düzey paydaşlardan destek almamdı.”
Ancak bu LinkedIn sohbeti, pek çok kullanıcının tepkilerini yazdığı bir dizi ilginç yoruma yol açtı.
Bir kullanıcı “Zomato'da biri tokat yedi” yorumunu yaptı.
Başka bir kullanıcı, “Zomato 'birinden' her şeyi vergilendirmeyi öğreniyor gibi görünüyor” diye yazdı.
Route To Market'in e-ticaretten sorumlu başkan yardımcısı Rohit Ranjan'ın, bu sorundan ilk olarak bir LinkedIn gönderisinde bahseden gönderisine yanıt veriyordu.
“Bugün Hindistan'da vejetaryen olmak bir lanet gibi geliyor. Zomato'nun sebze filosu için 'ekstra ücret' getiren son ustalığı bizi resmi olarak premium bir abonelik planı haline getirdi. O halde sevgili otçullar, hazırlanın! “Yeşil ve sağlıklı”dan “yeşil ve pahalı”ya geçtik. Sebzelerin artık lüks bir vergi olduğunu bir kez daha kanıtladığın için Zomato'ya teşekkür ederim” diye yazdı Bay Ranjan.
Gönderi, hemen özür dileyen Zomato CEO'su Deepinder Goyal'in dikkatini çekti.
“Bu bizim açımızdan kesinlikle aptalca. Bunun için çok üzgünüm. Bu iddia bugün bizzat ortadan kaldırılıyor. Zomato CEO'su, “Böyle bir şeyin bir daha yaşanmaması için ekip olarak düzeltilmesi gereken şeyleri de düzelteceğiz” diye yazdı.
Rohit Ranjan anında yanıt aldı ve şöyle yanıtladı: “İçeri girip bizi kurtardığınız için tekrar teşekkür ederiz! Bu yolculukta beni gerçekten şaşırtan şey, bu fikri fikir aşamasından uygulamaya başarıyla taşıyarak üst düzey paydaşlardan destek almamdı.”
Ancak bu LinkedIn sohbeti, pek çok kullanıcının tepkilerini yazdığı bir dizi ilginç yoruma yol açtı.
Bir kullanıcı “Zomato'da biri tokat yedi” yorumunu yaptı.
Başka bir kullanıcı, “Zomato 'birinden' her şeyi vergilendirmeyi öğreniyor gibi görünüyor” diye yazdı.