Yolcunun Vistara yemeğini pansiyon yemeğiyle karşılaştırması sosyal medyada tartışmalara yol açtı

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Vistara konuyu araştırıp mümkün olan en kısa sürede çözeceğine söz verdi.


Vistara uçağındaki bir yolcu, uçak içi yemek servisinin kalitesi ve sunumu konusundaki hayal kırıklığını dile getirdi. Pek çok çevrimiçi kullanıcı yolcunun görüşünü paylaşırken, bazıları da eleştirinin abartılı olduğunu düşündü.

Kripal olduğu belirtilen bir yolcu, sosyal medya platformunda yemeğin fotoğrafını paylaştı. İlgisiz aşçılar tarafından kötü işletilen bir pansiyon karmaşası! Tavuğun ideal olarak saatler önce yenmiş olabileceğini düşündüren yumuşak tatlar ve belki de bir anaokulu yemek projesini anımsatan çikolatalı tatlı. Şaşırtıcı!”

Vay! @airvistara O akşam UK820'deki ana yemeğiniz nostalji hissi uyandırdı! Kötü yönetilen bir pansiyonda kayıtsız şefler tarafından sunulan neredeyse yenmez yemekler! Tavuğun ideal olarak saatlerce tüketilmesi gerektiğini düşündüren yumuşak tatlar, kıvam… pic.twitter.com/Gdgadwoq0C

– Kripal Amanna (@kripalamanna) 7 Mart 2024
Fotoğraflarda pirinç ve yanları olan alüminyum folyolu bir kabın yanı sıra sarılmış rulo ve tatlı da görülüyordu.

Vistara, Bay Kripal'in gönderisine şu şekilde yanıt verdi: “Merhaba Kripal, tüm yemeklerimiz en yüksek kalite standartları göz önünde bulundurularak hazırlanıyor ve hayal kırıklığınızı belirtmekten üzüntü duyuyoruz.” Kripal'den ayrıca uçuş bilgilerini, telefon numarasını ve bir e-posta adresini de vermesi istendi. daha fazla araştırma ve çözüm için kendisiyle iletişime geçmek üzere uygun bir zaman sağlamak.

Gönderi, birçok kullanıcının Bay Kripal'in görüşlerini paylaşmasıyla birlikte çok sayıda yoruma yol açtı. Bir kullanıcı, “ıspanaklı pilav ve serpilmiş bebek mısır” servisine ilişkin deneyimini paylaştı ve bunun bir yemek olup olmadığını merak etti.

Başka bir yolcu, tavuk körili pilavında “çiğ masala” ile mide yanmasına neden olan hoş olmayan bir deneyim anlattı.

Bir kullanıcı, “Bayat, bozulmuş yiyeceklerden kesinlikle şikayetçi olurdum” dedi. “Ama yiyeceklerin tadı kötü, dokusu kötü, kıvamı kötü? Bu normal, zaman zaman bununla yaşayabiliriz.” Başka bir kişi, Bay Kripal'in şikayetinin iyi ifade edilmiş doğasına dikkat çekti ve bunun, müşteri hizmetlerinin bunun övgü mü yoksa eleştiri mi olduğunu bilmemesiyle sonuçlanmış olabileceğini öne sürdü.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst