Yakın zamanda yayınlanan bir sosyal medya gönderisinde, Bengaluru'nun kentsel altyapısı Endonezya'nın Jakarta'sıyla tartışıldı. Viral yazı, 1971 şehrinin az gelişmiş geçmişinin bir resmine ek olarak, bakımlı döngü ve otobüs izleri gösteren Jakarta'nın mevcut bir resmini gösteriyor. Kullanıcı, Endonezya şehrinin, Jakarta'nın iki kez nüfus yoğunluğuna rağmen, onlarca yıl boyunca Bengaluru'dan kentsel trafiğin planlanmasında önemli ilerleme kaydettiğini vurguladı. Jakarta, otobüs ve bisiklet yolları kurdu, Bengaluru ise altyapı için önemli bir bütçeye rağmen hala temel altyapı ile ilgili.
“Bangalore kadar iki kat daha yoğun olan Jakarta, özel otobüsler ve bisiklet izleri almayı göze alabilir. Neden onu inşa edemiyoruz? Gönderilen eşyalar.
Gönderiye buradan bakın:
Sadece bir gün önce paylaşılan katkı, tamamen kısa bir çevrimiçi tartışma yaktı. Birçok kullanıcı, Bengaluru'nun yaya dostu altyapı ile ilgili önceliklerini inceliyor. Birkaç kullanıcı güçlü kontrastı işaret etti ve Bengaluru'nun bazı alanlarının ihmal ettiğini ve onlarca yıl önce Jakarta olarak düştüğünü buldu. Birçoğu Bengaluru'da iyileştirilmiş kentsel planlama ve altyapı gelişimi çağrısında bulundu.
Bir kullanıcı şöyle yazdı: “Kesinlikle 2024'teki Bang Alore'un birçok bölümünün 1971'den Jakarta'dan daha kötü göründüğünü söylemek mi? Sadece yazdığım için üzgünüm.”
Başka bir yorum yaptı: “Bangalore acilen bir BRT'ye ihtiyacı var. U -bahn'ın aksine, oldukça hızlı bir şekilde tanıtılabilir.”
Üçüncüsü şunları söyledi: “Güçlü siyaset ve yöneticilerden yoksun olduğumuz için ve her şeyden önce, şehirlerimizin daha iyi ve sorunsuz olması gerektiği ve basit adamın hükümetten daha iyi bir yaşam ve hizmet kalitesini hak ettiğini niyetimizden yoksun,” Hizmetkar “ve Yenilmez Overords olmadıklarını. “
“Bangalore kadar iki kat daha yoğun olan Jakarta, özel otobüsler ve bisiklet izleri almayı göze alabilir. Neden onu inşa edemiyoruz? Gönderilen eşyalar.
Gönderiye buradan bakın:
Bangalore kadar iki kat daha yoğun olan Jakarta, özel otobüs ve bisiklet yollarına sahip olabilir.
Neden inşa edemiyoruz?
Bu aptal projeler için harcadığımız 1 lakh crore'den daha az. https://t.co/dm1kgxssja
– Kaptan Vishwaguru(@captvishwaguru) 23 Şubat 2025![]()
Sadece bir gün önce paylaşılan katkı, tamamen kısa bir çevrimiçi tartışma yaktı. Birçok kullanıcı, Bengaluru'nun yaya dostu altyapı ile ilgili önceliklerini inceliyor. Birkaç kullanıcı güçlü kontrastı işaret etti ve Bengaluru'nun bazı alanlarının ihmal ettiğini ve onlarca yıl önce Jakarta olarak düştüğünü buldu. Birçoğu Bengaluru'da iyileştirilmiş kentsel planlama ve altyapı gelişimi çağrısında bulundu.
Bir kullanıcı şöyle yazdı: “Kesinlikle 2024'teki Bang Alore'un birçok bölümünün 1971'den Jakarta'dan daha kötü göründüğünü söylemek mi? Sadece yazdığım için üzgünüm.”
Başka bir yorum yaptı: “Bangalore acilen bir BRT'ye ihtiyacı var. U -bahn'ın aksine, oldukça hızlı bir şekilde tanıtılabilir.”
Üçüncüsü şunları söyledi: “Güçlü siyaset ve yöneticilerden yoksun olduğumuz için ve her şeyden önce, şehirlerimizin daha iyi ve sorunsuz olması gerektiği ve basit adamın hükümetten daha iyi bir yaşam ve hizmet kalitesini hak ettiğini niyetimizden yoksun,” Hizmetkar “ve Yenilmez Overords olmadıklarını. “