Kadın Air India'nın ABD-Hindistan uçuşunda bagajını yüklemeyi unuttuğunu iddia etti – havayolu yanıt verdi

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Havayolu bunu kabul etti ve sorun için özür diledi.


Havayolu şirketlerinin yaptığı küçük hatalar, seyahati kabusa çevirebilir. Günümüzde yolcular, korkunç uçuş deneyimlerini başkalarıyla paylaşmak için sıklıkla sosyal medyayı kullanıyor. Geçtiğimiz günlerde bir yüksek lisans öğrencisi X'e (eski adıyla Twitter) Air India'nın bagajını yüklemeyi unuttuğunu ve aramasına cevap verilmeden önce yaklaşık “40 kez” müşteri hizmetlerini aramak zorunda kaldığını söyledi.

Berkeley'deki California Üniversitesi'nde yüksek lisans öğrencisi olan Pooja Kathail, 8 Temmuz akşamı şunu yazdı: “@airindia. Dün sfo->blr ile direkt uçuş yaptım ve @airindia valizimi uçağa hiç yüklemedi. 36 saat oldu ve hala teslimat tahmini yok. Ve onlar telefona cevap verene kadar 40 denemem gerekti. Yarın bir düğüne gidiyorum ve hiç kıyafetim yok.”

Havayolu bunu kabul etti ve sorun için özür diledi. Şöyle ekledi: “Sevgili Bayan Kathail, gecikmeden dolayı içtenlikle özür dileriz ve verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı üzgünüz. Lütfen PNR'ınızı, PIR'ınızın bir kopyasını ve bagaj etiketinizi bize DM ile gönderin, böylece havaalanı/bagaj ekibimizle kontrol edip size bir güncelleme ile geri dönebiliriz.”

Daha sonra akşam saat 22.00 civarında havayolundan “hala haber gelmediğini” söyleyerek başka bir güncelleme yayınladı. Havayolu şirketi şu yanıtı verdi: “Sayın Bayan Kathail, ayrıntıları doğrulama için bagaj ekibimize zaten ilettik. Lütfen gerekli bilgileri toplamamız ve size güncel bilgileri sunmamız için bize biraz zaman verin.”

Paylaşımı sosyal medyada birçok kullanıcının dikkatini çekti. 26.000'den fazla görüntüleme ve 175 beğeni var.

“Yarın San Francisco'ya uçağım var. Bir kullanıcı, “Şimdi ailemden ben uçup bagajın uçakta olduğunu onaylayana kadar Bangalore havaalanında kalmalarını istemeyi düşünüyorum” dedi.

Bir diğeri şunları ekledi: “Bu artık sıradan görünüyor. Aile üyeleri geçen hafta SFO'dan BLR'ye uçtu, aynı hikaye. Pek çok sorgulamadan sonra bagaj günler sonra elime ulaştı. İnsanlar doğrudan uçuş nedeniyle yapay zekaya rezervasyon yaptırıyor, ancak artık bu artık doğrudan uçuşun faydasına değmeyecek bir güçlük haline geldi.”

Birisi şöyle dedi: “Yıl 2007'ydi ve Air India ile Los Angeles'a uçuyordum. Seninki gibi benim bagajım da uçağa yüklenmedi. Bir hafta sonra nihayet elime ulaştığında, kilit kırılmıştı ve yaklaşık 1.500 dolar değerindeki kamera ekipmanı gitmişti.”

“AMAN TANRIM! Air India son zamanlarda pek çok eleştiriyle karşı karşıya… Direkt uçuşta bagaj kaybetmek harika bir şey,” dedi birisi.

Bir kullanıcı şu yorumu yaptı: “Bu, yalnızca SFO-BLR sektöründe meydana gelen, yinelenen bir olay gibi görünüyor. Air India, hava koşulları nedeniyle SFO'nun ağırlık kısıtlamaları nedeniyle özür dilemeye devam ediyor.”

Daha fazla güncel haber için buraya tıklayın
 
Üst