IndiGo yolcusu hasarlı bagajın fotoğrafını paylaştı, havayolu yanıt verdi

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Yorumlar kısmında bazı kullanıcılar da benzer olayları paylaştı.


Son birkaç ayda IndiGo uçuşlarında eksik koltuk minderlerinden sandviçte vida bulunmasına kadar pek çok olağandışı olay yaşandı. Yakın zamanda bir kadın, IndiGo Havayolları ile ilgili hayal kırıklığını sosyal medya üzerinden dile getirdi. Bir X kullanıcısı (eski Twitter kullanıcısı) Shrankhla Srivastava, Cumartesi günü Indigo uçuşundan sonra hasar gören bagajının bir fotoğrafını paylaştı. Kullanıcı, havayollarını etiketleyerek alaycı bir gönderide “Sevgili @IndiGo6E, bagajımla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim” diye yazdı.

Bayan Srivastava'nın gönderisi kısa sürede sosyal medyada yayıldı ve netizenlerin tepkilerini tetikledi. Paylaşımı, özür dileyen ve pişmanlığını dile getiren IndiGo Havayolları'nın da dikkatini çekti. “Merhaba, verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür dileriz. İncelememiz için bize biraz zaman vermenizi rica ediyoruz. İletişim halinde olacağız,” diye tweet attı havayolu.

Aşağıya bir göz atın:

Merhaba, verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür dileriz. İncelememiz için bize biraz zaman vermenizi rica ediyoruz. Sizinle iletişime geçeceğiz. ~Musmi

– IndiGo (@IndiGo6E) 23 Mart 2024
Yorumlar kısmında bazı kullanıcılar da benzer olayları paylaşırken, bazıları da havayolu şirketini bagaj yönetiminin kötü olması nedeniyle eleştirdi.

“Benimki de Aralık ayında çok iyi idare edildi. Sap kırılmış ve kase çatlamış. Bir kullanıcı, “Havayolları için zor durumların yaratıldığını düşünmüyorum” diye yazdı. “Onlarla da benzer bir sorun yaşadım. Yer personeli fıstık ikram etti. Çantanın maliyetini bile karşılayamadılar. Daha sonra en üst seviyeye çıktı ve tazminat aldı” yorumunu yaptı.

“Geçen Diwali'de Indigo bagaj temizliği sırasında bavulumun fermuarları bile parçalandı. Yumuşak bir bagaj kutusuydu, bu yüzden fazla kırılma yoktu. Üçüncü bir kullanıcı, “Yakında tekrar seyahat edeceğim, bu yüzden önümüzdeki birkaç gün içinde bavulumun fermuarlarını değiştirmem gerekiyor” dedi.

“Her hafta seyahat ettiğim için yumuşak bir çantaya geçtim. Bir sorum var. Bir başkası, kaba muameleyle kırılmayacak zor bir durum için bir öneri bulabilirseniz, lütfen bana yardım edin (iyi karma için),” diye ifade etti.

“Gördüğüm en kötü havayolu şirketlerinden biri. Dünyanın tepesinde olduklarını düşünen çok kibirli personel. Bir kullanıcı, kabin ekibinin davranışları bile içler acısı” diye yazdı.

Ayrıca okuyun | Tiger'ın Sunderbans'ta nehri geçmek için yaptığı görkemli atılımın Habersu interneti şaşkına çeviriyor

Bu arada, bu ayın başlarında bir kadın, havayollarıyla yaşadığı üzücü deneyimi sosyal medyada paylaştı. Bir X kullanıcısı (eski Twitter kullanıcısı) Yavanika Raj Shah, IndiGo uçuşunda eksik bir koltuk minderinin fotoğrafını paylaştı. 6E 6465 sefer sayılı uçuşla Bengaluru'dan Bhopal'a uçtu.

Havayolları bunu dikkate aldı ve üzüntülerini dile getirdi. IndiGo, minderlerin temizlik amacıyla değiştirildiğini ve kabin ekibinin müşterileri bilgilendirdiğini söyledi. “Hanımefendi, bizimle konuştuğunuz için çok teşekkür ederiz. Koltuk minderleri uçuştan önce temizlik amacıyla değiştirilmiştir. Kabin ekibimiz bu koltukları tahsis eden müşterilerimize hemen bilgi verdi. Bu, ihtiyaç duyulduğunda nakliye sırasında yapılan temizlik için standart bir uygulamadır” diye yazdılar.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst