Uçırken, çoğu insan uçağa binmeden önce kendileri için en iyi koltukları seçmeye çalışır. Çoğu insan çete koltuğu seçerken, birçok pencere koltuğu bulutların ve havada binlerce ayağın pitoresk manzarasının tadını çıkarmayı tercih ediyor. Bir yolcu yakın zamanda pencere koltuğunun penceresi olmadığını bulduktan sonra bir indigo uçuşunda hayal kırıklığına uğradı. Sosyal medyada paylaşılan olay hızla çekişi elde etti ve havayolundan bir yanıt vermeye yol açtı.
Yıldız Sports Tamil'in kriket yorumcusu Pradeep Muthu, koltuğunun bir pencerenin olacağı boş bir duvar gösteren bir fotoğrafını yayınlamak için X'e gitti. Bay Muthu özel olarak bir pencere koltuğu rezervasyonu yapmasına rağmen, sabit bir duvar masasının yanına oturdu. Mizahi bir şekilde yazdı “”Dei @Indigo6e Bir pencere koltuğu ödedim. Pencere nerede? “
Tweet'e bakın:
Diğerleri, şeffaflık eksikliği nedeniyle havayolunu eleştirdi ve müşterilerin önceden koltuk yapılandırması hakkında bilgilendirilmesi gerektiğini savundu. Bir kullanıcı şunları yazdı: “Çoğu uluslararası havayolu şirketi genellikle pencere koltuğunun penceresi olup olmadığını sağlar. Indigo burada daha iyisini yapmalıdır.”
Bir diğeri şaka yaptı: “Bir matkap ve çekiç takmalısın; sizi kendiniz yap. Becerilerimizi geliştiriyorsunuz.” Üçüncüsü şöyle dedi: “Acil durum çıkış serisine dayanıyorsunuz. Daha fazla bacak boşluğu. Pencere koltuğundan daha iyi.”
Dördüncü eklendi: “Pencere gizlidir. Güvenlik nedeniyle.”
Indigo ayrıca tweet'ine cevap verdi ve daha fazla destek sağlayabilmeleri için doğrudan mesaj hakkındaki uçuş verilerini paylaşmak istedi. Ancak, havayolu henüz pencere olmadan pencere koltukları sorunu ile ilgilenen resmi bir açıklama yayınlamamıştır.
Yıldız Sports Tamil'in kriket yorumcusu Pradeep Muthu, koltuğunun bir pencerenin olacağı boş bir duvar gösteren bir fotoğrafını yayınlamak için X'e gitti. Bay Muthu özel olarak bir pencere koltuğu rezervasyonu yapmasına rağmen, sabit bir duvar masasının yanına oturdu. Mizahi bir şekilde yazdı “”Dei @Indigo6e Bir pencere koltuğu ödedim. Pencere nerede? “
Tweet'e bakın:
Tweet viral hale geldi, 902.000'den fazla görüş topladı ve bir yorum seli tetikledi. Birçok kullanıcı benzer deneyimleri paylaştı ve bazı uçakların yapısal tasarımları nedeniyle pencere olmadan pencere koltukları olmadığını ortaya koydu. Bazı kullanıcılar şaka yolla, yanıltıcı yolculardan kaçınmak için Indigo'nun bu koltukları “duvar koltukları” olarak yeniden adlandırması gerektiğini öneriyor.Dei @İndigo6e Bir pencere koltuğu için para ödedim. Pencere nerede#Travel Paritabangal pic.twitter.com/uk4qkxpqrk![]()
– Pradeep Muthu (@muthuPradeep) 6 Şubat 2025
Diğerleri, şeffaflık eksikliği nedeniyle havayolunu eleştirdi ve müşterilerin önceden koltuk yapılandırması hakkında bilgilendirilmesi gerektiğini savundu. Bir kullanıcı şunları yazdı: “Çoğu uluslararası havayolu şirketi genellikle pencere koltuğunun penceresi olup olmadığını sağlar. Indigo burada daha iyisini yapmalıdır.”
Bir diğeri şaka yaptı: “Bir matkap ve çekiç takmalısın; sizi kendiniz yap. Becerilerimizi geliştiriyorsunuz.” Üçüncüsü şöyle dedi: “Acil durum çıkış serisine dayanıyorsunuz. Daha fazla bacak boşluğu. Pencere koltuğundan daha iyi.”
Dördüncü eklendi: “Pencere gizlidir. Güvenlik nedeniyle.”
Indigo ayrıca tweet'ine cevap verdi ve daha fazla destek sağlayabilmeleri için doğrudan mesaj hakkındaki uçuş verilerini paylaşmak istedi. Ancak, havayolu henüz pencere olmadan pencere koltukları sorunu ile ilgilenen resmi bir açıklama yayınlamamıştır.