Hızlı okuma süreçleri
Özet yapay zeka oluşturulur, haber odası kontrol edilir.
Klarna, AI performans sorunlarına göre daha fazla insan işçisi işe almayı planlıyor.
CEO, AI müşteri temsilcilerinin şirket için daha düşük bir çalışma yarattığını itiraf ediyor.
Klarna 2023'te ortamı durdurdu ve AI'ya olan bağımlılığı artırdı.
İsveçli bir fintech şirketi, yapay zeka (AI) için müşteri temsilcileri işi düzgün bir şekilde yapamadıktan sonra insan işçilerini ayarlamak için büyük bir işe alım sürüşü kaydeder. İki yıl önce, şimdi satın alma sunan bir şirket olan Klarna, daha sonra OpenAAI ile çalışarak AI'ya kredi itti ve verimliliği artırmak için stresi azaltı.
CEO Sebastian Siemiatkowski, AI ajanlarının çalışmalarının kalitesinin düşük olduğunu ve bir rapora göre şirketin insan dokunuşunda ihtiyaç duyulduğunu itiraf etti. fütürizm.
Siemiatkowski, “Marka perspektifinden, bir şirket perspektifinden bakıldığında, sadece müşteriniz için o kadar kritik olduğunu düşünüyorum ki, isterseniz her zaman bir kişi olacak,” dedi Siemiatkowski.
“Ne yazık ki, maliyetler kuruluşta baskın bir değerlendirme faktörü gibi görünüyor, sonunda sahip oldukları daha düşük bir kalite.”
2023'te Klarna, AI kullanımı saflarında arttığında durdurulmayı bıraktı. Bir noktada, Bay Siemiatkowski, Klara'nın çeviri, sanat üretimi ve veri analizi gibi dış kaynak görevlerini kullanarak 10 milyon ABD doları tasarruf ettiğini söyledi. Aralık 2024'te bile, “AI insanları zaten yaptığımız tüm işleri yapabileceğini” iddia etti. Şirket, AI'nın 700 müşteri hizmeti çalışanının çalışmalarını gerçekleştirdiğini söyledi.
Klarna'nın ana teklifi, Aralık 2022'nin sonunda 5.527 tam zamanlı çalışandan, şirketin IPO broşürü tarafından Mart ayında gönderildiği gibi geçen Aralık ayında 3.422 çalışana düştü.
AYRICA OKUYUN | Yaşlanma karşıtı etkileyici Bryan Johnson, plazmayı vücudundan çıkarır, yerine …
AI işleri devraldı
Klarna, AI trenine işleri düşürmek için atlayan tek şirket değil. Bu ayın başında, devasa küresel BT başarısızlığı için kötü şöhretli siber güvenlik şirketi Crowdstrike, işgücünün yüzde beşini iptal ettiğini ve yerini AI ile değiştirdiğini açıkladı.
Benzer şekilde, Duolingo dil öğrenme platformu “AI'nın yapabileceği iş yapmak için yüklenicileri kullanmayı yavaş yavaş bırakacağını” açıkladı.
Şirket yaklaşımını haklı çıkardı ve 2012 yılında BET tarafından mobil cihazlar üzerine benzer bir çağrı yaptığını açıkladı. Duolingo artık performans derecelendirmelerini değerlendirmek için sözleşme ortaklarında kullanılmamaktadır. Buna ek olarak, çalışanlara ancak bir ekip artık çalışmalarını otomatikleştiremezse verilir.
Özet yapay zeka oluşturulur, haber odası kontrol edilir.
Klarna, AI performans sorunlarına göre daha fazla insan işçisi işe almayı planlıyor.
CEO, AI müşteri temsilcilerinin şirket için daha düşük bir çalışma yarattığını itiraf ediyor.
Klarna 2023'te ortamı durdurdu ve AI'ya olan bağımlılığı artırdı.
İsveçli bir fintech şirketi, yapay zeka (AI) için müşteri temsilcileri işi düzgün bir şekilde yapamadıktan sonra insan işçilerini ayarlamak için büyük bir işe alım sürüşü kaydeder. İki yıl önce, şimdi satın alma sunan bir şirket olan Klarna, daha sonra OpenAAI ile çalışarak AI'ya kredi itti ve verimliliği artırmak için stresi azaltı.
CEO Sebastian Siemiatkowski, AI ajanlarının çalışmalarının kalitesinin düşük olduğunu ve bir rapora göre şirketin insan dokunuşunda ihtiyaç duyulduğunu itiraf etti. fütürizm.
Siemiatkowski, “Marka perspektifinden, bir şirket perspektifinden bakıldığında, sadece müşteriniz için o kadar kritik olduğunu düşünüyorum ki, isterseniz her zaman bir kişi olacak,” dedi Siemiatkowski.
“Ne yazık ki, maliyetler kuruluşta baskın bir değerlendirme faktörü gibi görünüyor, sonunda sahip oldukları daha düşük bir kalite.”
2023'te Klarna, AI kullanımı saflarında arttığında durdurulmayı bıraktı. Bir noktada, Bay Siemiatkowski, Klara'nın çeviri, sanat üretimi ve veri analizi gibi dış kaynak görevlerini kullanarak 10 milyon ABD doları tasarruf ettiğini söyledi. Aralık 2024'te bile, “AI insanları zaten yaptığımız tüm işleri yapabileceğini” iddia etti. Şirket, AI'nın 700 müşteri hizmeti çalışanının çalışmalarını gerçekleştirdiğini söyledi.
Klarna'nın ana teklifi, Aralık 2022'nin sonunda 5.527 tam zamanlı çalışandan, şirketin IPO broşürü tarafından Mart ayında gönderildiği gibi geçen Aralık ayında 3.422 çalışana düştü.
AYRICA OKUYUN | Yaşlanma karşıtı etkileyici Bryan Johnson, plazmayı vücudundan çıkarır, yerine …
AI işleri devraldı
Klarna, AI trenine işleri düşürmek için atlayan tek şirket değil. Bu ayın başında, devasa küresel BT başarısızlığı için kötü şöhretli siber güvenlik şirketi Crowdstrike, işgücünün yüzde beşini iptal ettiğini ve yerini AI ile değiştirdiğini açıkladı.
Benzer şekilde, Duolingo dil öğrenme platformu “AI'nın yapabileceği iş yapmak için yüklenicileri kullanmayı yavaş yavaş bırakacağını” açıkladı.
Şirket yaklaşımını haklı çıkardı ve 2012 yılında BET tarafından mobil cihazlar üzerine benzer bir çağrı yaptığını açıkladı. Duolingo artık performans derecelendirmelerini değerlendirmek için sözleşme ortaklarında kullanılmamaktadır. Buna ek olarak, çalışanlara ancak bir ekip artık çalışmalarını otomatikleştiremezse verilir.