Flipkart, X kullanıcısının teslimat acentesiyle yaşadığı hoş olmayan deneyimi açıklamasının ardından yanıt verdi

Bilgin

Global Mod
Global Mod
X kullanıcısının gönderisi 67.000’den fazla görüntüleme aldı.


Bir sosyal medya kullanıcısı yakın zamanda Flipkart ile yaşadığı tatsız deneyimi ayrıntılarıyla anlattı ve e-ticaret şirketinden asla sipariş vermeyeceğine söz verdi. Açık Kısa bir paylaşımda, teslimat sırasında babasının telefonunda dört haneli kodu bulamayınca şirket temsilcisinin ona kızdığını ve kaba bir şekilde konuşmaya başladığını açıkladı.

Paketin yanlış ellere geçmemesini sağlamak için OTP’nin genellikle teslimatçıya verilmesi gerekir. Kadının durumunda, babası bir şey sipariş ettiğinde ve kodu zamanında iletemeyince, teslimatçı sert bir şekilde şöyle dedi: “‘Kuch aata nahi hai toh sipariş kyun kartı ho!’ (Bir şeyi nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız neden sipariş veriyorsunuz!)”.

“Babam Flipkart’tan bir şey sipariş etti ve telefonunda OTP’yi bulamadı, bu yüzden teslimatçı ona kızdı ve şöyle dedi: ” “Kuch aata nahi hai toh sipariş kyun karte ho!”” kullanıcı yazdı. “Bir daha asla onlardan bir şey sipariş etmeyin. Müşterilerle bu şekilde konuşulmaz” diye ekledi.

Aşağıya bir göz atın:

Babam Flipkart’tan bir şey sipariş etti ve telefonunda OTP’yi bulamadı, bu yüzden teslimatçı ona kızdı ve şöyle dedi: “Kuch aata nahi hai toh sipariş kyun karte ho!” Onlardan bir daha asla hiçbir şey sipariş etmeyeceğim. Müşterilerle bu şekilde konuşulmaz.

– Tanrı (@gharkakabutar) 21 Aralık 2023
Deity’nin gönderisi kısa sürede Flipkart’ın dikkatini çekti. Yanıt olarak şirket, yöneticinin suistimalinden dolayı özür diledi. “Bu tür olayları çok ciddiye alıyoruz ve yöneticinin suistimalinden derin üzüntü duyuyoruz. Flipkart, Flipkart hesap bilgilerinizin güvenliğini sağlamak için sipariş ayrıntılarınızı DM yoluyla paylaşarak sorunu çözme fırsatını bize verin” diye yazdı.

Bu tür olayları çok ciddiye alıyoruz ve yöneticinin suistimalinden derin üzüntü duyuyoruz. Flipkart hesap bilgilerinizin güvenliğini sağlamak için lütfen bize sipariş ayrıntılarınızı DM yoluyla göndererek bu sorunu çözme fırsatı verin. https://t.co/lE2Sm2ajfD

— FlipkartSupport (@flipkartsupport) 21 Aralık 2023
Ancak özrün ardından bile X gönderisi kullanıcılardan hızla bazı öfkeli tepkilere yol açtı. Birçoğu Flipkart’ın zayıf müşteri politikalarını eleştirdi. “Yaşlı insanlara kaba davranmak, yapabileceğiniz en kötü şeydir. Müşteri olsun ya da olmasın, en azından temel saygıya sahip olmalısınız” diye yazdı bir kullanıcı. “Flipkart o kadar çok dolandırıcılık yapıyor ki, paranızı geri vermiyor. O kadar kötü müşteri hizmetleri. Başka cihazlardan satın almak daha iyi” yorumunu yaptı bir başkası.

Üçüncüsü, “İnsanlarda mümkün olduğunca başkalarını aşağılama zihniyeti var, bunun amcanın da başına gelmesi üzücü” dedi. Bir başkası, “Artık @Flipkart’tan hiçbir şey sipariş etmediğimi duyduğuma çok üzüldüm” diye ekledi.

X kullanıcısının gönderisi 67.000’den fazla görüntüleme ve yüzlerce tepki topladı.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst