Delhi merkezli bir yeminli muhasebeci, hizmetçisinin maaşını ayda 3.000 Rs'ye çıkarmayı reddettikten sonra hizmetçisini kovduğunda öğrendiği üç mesleki dersi paylaştığı bir LinkedIn gönderisi nedeniyle eleştirildi.
Neha Goel, hizmetçisinin istifası ve bundan çıkardığı üç ders hakkında LinkedIn'de paylaşım yaptı.
“Hizmetçim dün istifa etti. Neden? Çünkü ona 1000 Rs tutarında maaş zammı vermek istemedik” diye yazdı.
Bayan Goel, ayrılmadan önce hizmetçisinin sert bir veda konuşması yaptığını paylaştı: “Bana 3.000 Rupi ödemeye hazır olana kadar beni arama.”
Bayan Goel, bir LinkedIn gönderisinde olayı ayrıntılı olarak değerlendirdi ve hizmetçisinin istifasından öğrendiği üç ticari dersi vurguladı: (1) Zam istemekten çekinmeyin, (2) Kendi çabalarınıza değer verin ve (3) ) Asla daha azına razı olmayın.
Gönderisi LinkedIn'de hararetli bir tartışmaya yol açtı. Bazıları, Delhi gibi bir şehirde bir ev hizmetçisi için 3.000 Rs maaşının pek de mantıksız olmadığını öne sürerek bunu sömürücü olmakla eleştirdi. Diğerleri ise bu deneyimden anlamlı dersler çıkardığı için onu övdü.
Gönderisinin ekran görüntüsü de Bring Rs'de paylaşıldı. 3.000.”
LinkedIn gönderisindeki bir yorumda, “Yalnızca LinkedIn Dotcom'da, hizmetçilerini istifa edecek kadar sömürdükten sonra kurumsal dersler veren bu tür yetkili kişileri bulursunuz” diyor.
Üçüncü kullanıcı, “Hizmetçinin zorunlu çalışmayı geride bırakmasına sevindim” diye yazdı.
“Hey dostum, bir dahaki sefere işçileri sömürmeyi bırakmaya ne dersin? Bu işiniz için bir ders olabilir” yorumunu yaptı dördüncü kullanıcı.
Neha Goel, hizmetçisinin istifası ve bundan çıkardığı üç ders hakkında LinkedIn'de paylaşım yaptı.
“Hizmetçim dün istifa etti. Neden? Çünkü ona 1000 Rs tutarında maaş zammı vermek istemedik” diye yazdı.
Bayan Goel, ayrılmadan önce hizmetçisinin sert bir veda konuşması yaptığını paylaştı: “Bana 3.000 Rupi ödemeye hazır olana kadar beni arama.”
Bayan Goel, bir LinkedIn gönderisinde olayı ayrıntılı olarak değerlendirdi ve hizmetçisinin istifasından öğrendiği üç ticari dersi vurguladı: (1) Zam istemekten çekinmeyin, (2) Kendi çabalarınıza değer verin ve (3) ) Asla daha azına razı olmayın.
Gönderisi LinkedIn'de hararetli bir tartışmaya yol açtı. Bazıları, Delhi gibi bir şehirde bir ev hizmetçisi için 3.000 Rs maaşının pek de mantıksız olmadığını öne sürerek bunu sömürücü olmakla eleştirdi. Diğerleri ise bu deneyimden anlamlı dersler çıkardığı için onu övdü.
Gönderisinin ekran görüntüsü de Bring Rs'de paylaşıldı. 3.000.”
LinkedIn gönderisindeki bir yorumda, “Yalnızca LinkedIn Dotcom'da, hizmetçilerini istifa edecek kadar sömürdükten sonra kurumsal dersler veren bu tür yetkili kişileri bulursunuz” diyor.
Üçüncü kullanıcı, “Hizmetçinin zorunlu çalışmayı geride bırakmasına sevindim” diye yazdı.
“Hey dostum, bir dahaki sefere işçileri sömürmeyi bırakmaya ne dersin? Bu işiniz için bir ders olabilir” yorumunu yaptı dördüncü kullanıcı.