Blinkit, Tweet’in ekmek kutusundaki fare fotoğrafını uygulamadan sipariş ettikten sonra mağazasını siliyor

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Ekmek paketindeki fareyi yakaladı.


Anında yemek dağıtım platformu BlinkIt, bir kullanıcının sipariş ettiği ekmek paketindeki fareden şikayet etmesi üzerine bir satıcıya karşı katı işlem başlattı. Kullanıcı Nitin Arora, sosyal medyada kemirgenin ekmek paketinin içinde hareket ettiği bir fotoğrafını yayınlayarak şirketten yanıt vermesini istedi.

Nitin Arora, korkunç deneyimini paylaşmak için Twitter’a gitti. Paylaştığı Haber ve fotoğraflarda ekmek paketinde dolaşan bir fare dikkat çekiyor. Bay Arora’ya göre olay 1 Şubat’ta meydana geldi. “@letsblinkit ile 1/2/23 tarihinde sipariş edilen ekmek paketinde canlı bir farenin teslim edildiği son derece tatsız bir deneyim. Bu hepimiz için endişe verici. 10 dakikalık teslimat bagaj gibiyse, @blinkitcares Bu tür eşyaları yanıma almaktansa birkaç saat beklemeyi tercih ederim. #blinkit #zomato” yazısını yazdı.

Hatta Blinkit’in destek yöneticisiyle yaptığı sohbetin ekran görüntüsünü bile paylaştı. Şirket özür diledi ve “endişenin gerçek olduğunu” söyledi.

“Evet, endişenizin samimi olduğunu görüyorum. Bu sorun için sizden çok özür dilerim. Bunu not aldık ve tarafımızdan ileteceğiz. Bu özel olayla ilgili geri bildiriminiz not edildi ve bunu iyileştirmek için kesinlikle düzeltici önlem alacağız” dedi destek yöneticisi.

ile en tatsız deneyim @letsblinkit 23/1/23 tarihinde sipariş edilen ekmek paketinde canlı bir farenin teslim edildiği yer. Bu hepimiz için endişe verici. 10 dakikalık teslimatta böyle bir bagaj varsa, @blinkitcares Bu tür eşyaları almaktansa birkaç saat beklemeyi tercih ederim.#blinkit#zomatopic.twitter.com/RHNOj6tswA

— Nitin Arora (@NitinA14261863) 3 Şubat 2023
Şirket ayrıca Twitter’a girdi ve “Merhaba Nitin, yaşamanı istediğimiz deneyim bu değil” dediler, daha fazla araştırma yapabilmek için Bay Arora’dan telefon numarasını ve sipariş ayrıntılarını paylaşmasını istediler.

Blinkit Müşteri Memnuniyeti Başkanı Dhananjay Shashidharan, olayı not aldı ve ortak mağazayı listeden çıkardıklarını söyledi. “Sizi temin ederim ki, konuyu dükkan sahibiyle birlikte araştırırken hızlı hareket ettik ve ortak işletmeyi listeden kaldırdık. Tüm mağazalarımızda yüksek hijyen standartlarına sahibiz ve bu olay ışığında mağaza ağlarında denetim sıklığını artırdık.”

Tüm mağazalarımızda yüksek hijyen standartlarına sahibiz ve bu olay nedeniyle mağaza ağlarında denetim sıklığını artırdık. (2/2)

— Dhananjay Shashidharan (@Dhananjay_6691) 11 Şubat 2023
Paylaşımından bu yana yaptığı paylaşım birçok kullanıcıyı şok etti. “Geç olsun güç olmasın. İyi ve güvenli teslimatı sağlamaya çalışın” dedi bir kişi.

Ayrıca okuyun: CEO, Bengaluru’dan gelen 28.000 sterlinlik siparişin Blinkit’teki “en büyük parti siparişi” olduğunu söyledi

“#EnglishOven ve #Blinkit ne kadar açıklamak zorundaysa. Başka bir kullanıcı, Gıda Güvenliği Kurumumuzun bu yerleri gerçekten denetleyip “güvenlik” altına alıp almadığını merak ediyorum.

Üçüncü bir kişi, “İleride kedileri teslimat için hizmete sokacaklar” dedi.

Başka bir kullanıcı, “Fare bulsam polisi ararım. Bu çok tehlikeli.”

“Blinkit’te bu normal. Daha önce yırtılmış bir paket ekmek aldığımdan ve içindeki ekmeğin fare tarafından kemirildiğinden şikayet etmiştim. Uygulama üzerinden müşteri desteği ile iletişime geçtiğimde hesabım askıya alındı. Kampları haşaratla dolu. Umurlarında değil,” diye ekledi başka bir kişi.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın

Günün Öne Çıkan Videosu



Video: Panna Tiger Reserve’de 4 yavrusuyla birlikte görülen kaplan
 
Üst