Müşteri, olumsuz bir yorum göndermemesini isteyen bir bildirim aldı
Çevrimiçi ürünlerin teslim edilmesi söz konusu olduğunda, karışıklıklar ve yanlış yerleştirmeler iyi bilinir. Çoğu durumda, müşteriler sipariş ettikleri ürünler yerine farklı ürünler alırlar. Bir çevrimiçi alışveriş sitesindeki başka bir kafa karışıklığı olayında, bir adam sipariş ettiği kitap yerine rastgele bir kitap geldiğinden şikayet etti. Ancak değildi. Müşteri ayrıca satıcıdan olumsuz geri bildirim bırakmamasını isteyen bir mesaj aldı.
Twitter kullanıcısı @kashflyy, kitabın görselini paylaşarak şunları yazdı: “Amazon’dan belirli bir kitap sipariş ettim ama bana ‘Laddoo’yu Bulmak’ adlı bu rastgele kitabı bhai gibi bir mektupla birlikte gönderdiler, naber. ”
Tweet’e buradan göz atın:
Not şu şekildedir: “Değerli müşterimiz, sipariş için özür dileriz. Efendim, bu kitabı sipariş ettiniz. Stoklarımız var ama hasarlı durumda. Size başka bir kitap göndereceğiz. Lütfen kitabı iade edin. Olumsuz geribildirim vermeyin. Lütfen siparişi kendiniz iptal edin, olumsuz geribildirim vermeyin efendim. Lütfen bu düzene yardım edin efendim. Teşekkür ederim lordum.”
Netizens tweet’e güldü ve birçoğu satıcıya sempati duydu. Bir kullanıcı şöyle yazdı: “Bu, satıcıdan gelen çok hoş bir jest. O kişinin yapabileceği en iyi şey!” Bir başkası, “Bu gerçekten çok şirin! Yerinde olsam kitabı iade eder ve olumsuz bir yorum bırakmazdım. Belki de Amazon’da şansını deneyen küçük bir anne ve pop kitapçısıdır.
Üçüncüsü, “Belirli bir kitap istediğini biliyorum ama bu çok tatlı bir bahane. Lütfen olumsuz geri bildirim bırakmayın ve sipariş ettiğiniz kitabı size vermeleri için onlara bir şans verin.”
Ancak bazıları bu ipucuna ikna olmadı ve satıcının daha iyisini yapması gerektiğini söyledi. Dördüncüsü yorum yaptı: “Neden öyleyse? Bir Amazon siparişini iade etmenin bu kadar kolay olduğunu mu sanıyorsunuz? Birkaç gün bekleyip kitabı bir yere yerleştirip kargolayabilirdi. Doğru olması tehlikeli bir jest.”
Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
Günün Öne Çıkan Videosu
Mamata Banerjee, Meghalaya’da Rahul Gandhi’ye Karşı
Çevrimiçi ürünlerin teslim edilmesi söz konusu olduğunda, karışıklıklar ve yanlış yerleştirmeler iyi bilinir. Çoğu durumda, müşteriler sipariş ettikleri ürünler yerine farklı ürünler alırlar. Bir çevrimiçi alışveriş sitesindeki başka bir kafa karışıklığı olayında, bir adam sipariş ettiği kitap yerine rastgele bir kitap geldiğinden şikayet etti. Ancak değildi. Müşteri ayrıca satıcıdan olumsuz geri bildirim bırakmamasını isteyen bir mesaj aldı.
Twitter kullanıcısı @kashflyy, kitabın görselini paylaşarak şunları yazdı: “Amazon’dan belirli bir kitap sipariş ettim ama bana ‘Laddoo’yu Bulmak’ adlı bu rastgele kitabı bhai gibi bir mektupla birlikte gönderdiler, naber. ”
Tweet’e buradan göz atın:
Tweet’te kullanıcı, Amazon’dan bir kitap sipariş ettiğini ancak In Search of Laddoo adlı rastgele bir çocuk kitabı aldığını söyledi. İlginç bir şekilde, satıcı ona karışıklığın nedenini açıklayan bir not da gönderdi. Satıcı ondan birkaç kez olumsuz geri bildirim bırakmamasını istedi.Amazon’dan belirli bir kitap sipariş ettim ama bana bu mektupla birlikte laddoo ara adlı rastgele bir kitap gönderdiler, bhai naber oluyor![]()
pic.twitter.com/90D19KIl9k![]()
— Kashish (@kashflyy) 21 Şubat 2023
Not şu şekildedir: “Değerli müşterimiz, sipariş için özür dileriz. Efendim, bu kitabı sipariş ettiniz. Stoklarımız var ama hasarlı durumda. Size başka bir kitap göndereceğiz. Lütfen kitabı iade edin. Olumsuz geribildirim vermeyin. Lütfen siparişi kendiniz iptal edin, olumsuz geribildirim vermeyin efendim. Lütfen bu düzene yardım edin efendim. Teşekkür ederim lordum.”
Netizens tweet’e güldü ve birçoğu satıcıya sempati duydu. Bir kullanıcı şöyle yazdı: “Bu, satıcıdan gelen çok hoş bir jest. O kişinin yapabileceği en iyi şey!” Bir başkası, “Bu gerçekten çok şirin! Yerinde olsam kitabı iade eder ve olumsuz bir yorum bırakmazdım. Belki de Amazon’da şansını deneyen küçük bir anne ve pop kitapçısıdır.
Üçüncüsü, “Belirli bir kitap istediğini biliyorum ama bu çok tatlı bir bahane. Lütfen olumsuz geri bildirim bırakmayın ve sipariş ettiğiniz kitabı size vermeleri için onlara bir şans verin.”
Ancak bazıları bu ipucuna ikna olmadı ve satıcının daha iyisini yapması gerektiğini söyledi. Dördüncüsü yorum yaptı: “Neden öyleyse? Bir Amazon siparişini iade etmenin bu kadar kolay olduğunu mu sanıyorsunuz? Birkaç gün bekleyip kitabı bir yere yerleştirip kargolayabilirdi. Doğru olması tehlikeli bir jest.”
Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
Günün Öne Çıkan Videosu
Mamata Banerjee, Meghalaya’da Rahul Gandhi’ye Karşı