Adam Amazon'dan aldığı 'sahte' iPhone 15'in görselini paylaşıyor, şirket yanıt veriyor

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Tweet hızla ilgi gördü ve Amazon'un tepkisini ateşledi.


1,5 milyondan fazla takipçisi olan popüler bir X kullanıcısı, Amazon'dan yaptığı son satın alma işlemi sırasında rahatsız edici bir olay bildirdi. Platformda “Gabbar Singh” ismini kullanan kullanıcı, e-ticaret sitesinden “sahte iPhone 15” aldığını iddia etti. Ürünün ekranında “Üzgünüm, fotoğraflar görüntülenmeyi durdurdu” mesajının yer aldığı bir görsel paylaştı. Paylaşımında olaydan duyduğu üzüntüyü de dile getirerek takipçilerine kendilerinin de benzer bir sorunla karşılaşıp karşılaşmadıklarını sordu.

“Waah @amazonIN sahte bir iPhone 15 teslim etti. Satıcı Appario'dur. “Amazon seçimi” olarak işaretlendi Kutuda kablo yok. Tam bir dabba. Benzer bir sorunla karşılaşan var mı?” kullanıcı X'e yazdı.

Aşağıya bir göz atın:

Vay @amazonIN sahte bir iPhone 15 teslim etti. Satıcı Appario'dur. “Amazon Seçimi” olarak işaretlenmiştir. Kutuda kablo yoktur. Tam bir dabba. herhangibirinin buna benzer sorunu var mı? pic.twitter.com/QjUqR7dKSU

– Gabbar (@GabbbarSingh) 23 Şubat 2024
Tweet hızla ilgi gördü ve Amazon'un tepkisini ateşledi. “Pakette yanlış ürün aldığınız için üzgünüz. Lütfen bilgilerinizi aşağıya girin: https://www.ndtv.com/offbeat/man-shares-pic-of-fake-iphone-15-he-received-from-amazon-company-reacts-51196016-12 saat içinde güncellemeyle size geri döneceğiz” Amazon Yardımı yazdı.

Kullanıcı daha sonra formu doldurduğunu ve şirketten para iadesi istediğini söyledi. Amazon ona bu konuda güvence verdi. “Doğrulama için teşekkürler. Lütfen 6 ila 12 saat bekleyin; sosyal medya ekibimiz sizinle e-posta yoluyla iletişime geçerek bir çözüm sunacaktır. Sabrınız için teşekkür ederiz” dedi şirket.

Doğrulama için teşekkürler. Lütfen 6-12 saat bekleyin; sosyal medya ekibimiz sizinle e-posta yoluyla iletişime geçerek bir çözüm sunacaktır. Sabrınız takdire değer. -Priya

– Amazon Yardımı (@AmazonHelp) 23 Şubat 2024
Bu paylaşım sosyal medya kullanıcılarından da çok sayıda yorum aldı. Bir kullanıcı benzer bir deneyim yaşadığını bildirdi ve şunları yazdı: “15 gün önce başıma geldi. Benim durumumda, iPhone ambalajında kullanılmış eski bir Android telefon. Param gitmişti. Amazon herhangi bir yardımı reddetti. Beyler, lütfen Amazon'dan pahalı şeyler almayı bırakın.” “.

Ayrıca okuyun | “Hindistan'da Uber…”: CEO Dara Khosrowshahi Bengaluru'da servis otobüsünü denerken

“Kardeşim, Amazon'da da benzer bir sorun yaşadım. @AmazonHelp'teki bu kişiler sizden makbuz göndermenizi istemeye ve sizi bekletmeye devam edecek. Belli bir süre sonra da kendi iç ekipleriyle kontrol ettiklerini ve bizden doğru ürünün gönderildiğini söyleyecekler.” Son. Bir başkası, “Yardım edemediğimiz için üzgünüz” dedi.

“@Amazonhelp, bu sahte kahve espresso makinesini teslimat için nasıl iade edebilirim? Üçüncü bir kullanıcı ise bir daha Amazon'dan hiçbir şey almayacağım” yorumunu yaptı. “Eh, @Apple AirPods yerine bu @BritanniaIndLtd Marie Gold kurabiyelerini aldım, bundan daha iyisi. Amazon'un yanıtı, hiçbir şey yapamazlar.” @amazonIN aferin,” diye ekledi bir başkası.

Daha fazla trend haber için buraya tıklayın
 
Üst