Anand Mahindra trafiği sinyalsiz yönlendiren yol tasarımını paylaşıyor, Twitter’ın şüpheleri var

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Model, 2016 yılında trafiği yöneten Yemenli mühendis Muhammed Awas tarafından tasarlandı.


Sanayici Anand Mahindra, sosyal medya güncellemeleriyle bizi en ilgi çekici içerikle şımartmaktan asla geri kalmıyor. Twitter’da 10 milyondan fazla takipçisi bulunan Mahindra Grup Başkanı, eğlenceli, bilgilendirici ve ilham verici paylaşımlarıyla düzenli olarak ilgilerini çekiyor.

23 Şubat’ta, sosyal medyadan anlayan sanayici, trafik ışıkları olmadan trafiği mükemmel şekilde idare eden muhteşem bir sokak tasarımının Habersunu paylaştı. Model, 2016 yılında trafiği yöneten Yemenli mühendis Muhammed Awas tarafından tasarlandı.

Videoyu paylaşarak şunları yazdı: “Büyüleyici. Yemenli mühendis Muhammed Awas’ın (2016’da geliştirilen) bir tasarımı, trafik ışığı olmayan trafiği “yarım döner kavşaklar” aracılığıyla sürekli olarak düzenler. Ancak bu daha yüksek yakıt tüketimi anlamına mı geliyor?”

Videoyu buradan izleyin:

Büyüleyici. Yemenli mühendis Muhammed Awas’ın (2016’da geliştirildi) tasarımı, “yarı döner kavşaklar” kullanarak trafiği trafik ışıkları olmadan sürekli olarak düzenleyen bir tasarım. Ancak bu daha yüksek yakıt tüketimi anlamına mı geliyor?

[source: https://t.co/iBIxKgbDzs] pic.twitter.com/83UV1vjmTb

— anand mahindra (@anandmahindra) 23 Şubat 2023
Videoda trafik sıkışıklığı olmadan yolda durmadan ve yarım daire şeklinde dönüş yapan araçlar gösteriliyor.

Yol modeli birkaç netizenin ilgisini çekerken, birçoğu şüphelerini dile getirdi ve bunun Hindistan’da işe yaramayacağını söyledi. Bir Twitter kullanıcısı şu yorumu yaptı: “Bu model verimsiz çünkü daha fazla yakıt kullanıyor ve sola dönüşler bile daha uzun sürüyor. İstatistiksel olarak döner kavşaklar, trafik ışıklarından daha az kazaya neden oluyor.”

Bir başka kullanıcı ise “Sinyallerdeki bekleme süreleri ve trafik sıkışıklığı azaltıldığı sürece yakıt tüketimi sorun olmamalı. Videoda iyi görünüyor, ancak bu tasarımda bile araçlar soldan sağ şeride atlıyor – sorunsuz çalışması için bu şerit değiştirme alanının daha uzun, en az 500 m olması gerekiyor.”

Bir üçüncüsü ekledi: “Bu beni çok rahatsız ediyor. Pek çok darboğaz. Ve trafik olmadığında bile gereksiz uzun mesafeler. Tüm yapı, trafiğe en büyük katkıyı sağlıyor gibi görünüyor. Çok katlı üst geçitler çok daha iyi olacak.”

Diğer bazı tepkilere bakın:

Tasarım güzel görünüyor ama yolun solundaki bir kişi her geçişinde yoğun bir trafik sıkışıklığına, yani düz gitmek isteyen herkesin önce sağa, sonra U dönüşüne, sonra tekrar sola dönmesine neden olacak. sorunsuzca dönmek için girmek için, artık 2 taraftan daha az alan yoğun trafik var pic.twitter.com/UD1oCdHsRp

— Prakanshu singh (@PrakanshuNFC) 23 Şubat 2023
Trafik ışıkları, şehir trafiğinin başına gelebilecek en güzel şeydir. Harika bir andı. Hareketi düzenler ve oranlar ve onsuz, darboğazlarda biriken bir araç seli olur. Sinyalsiz trafik hayali, şehir yönetimlerinin peşinden koştuğu bir seraptır.

— Shankar Narayan (@Shankslam) 25 Şubat 2023
Her iki tarafta da şerit değiştirirken vurgulanan noktada büyük trafik oluşturacaktır.
Ek olarak, sorguladığınızdan daha yüksek yakıt tüketimi söz konusu olacağından, bu durum otobanlar için geçerli olamaz. pic.twitter.com/hoLShB0sAZ

— Jenil Patel (@Jenilpatel25) 23 Şubat 2023
Boşverin yakıtı, üzerine biraz yük koyarsanız çalışmaz.
Ve Hindistan’da çok büyük bir trafiğimiz var, direksiyon başındayken en çok görgülü olduğumuz ve her zaman önce sürmek istediğimiz için insanlar bu noktalarda sıkışıp kalacaklar. pic.twitter.com/s0oINP0YoR

— Marty (@not_vvip) 23 Şubat 2023
Daha fazla trend haber için buraya tıklayın

Günün Öne Çıkan Videosu



Tanıkların öldürülmesiyle ilgili sorgulanan Yogi Adityanath’ın kızgın “Baap” yanıtı
 
Üst